About

Monday, November 2, 2009

Dosaku yang Xtertanggung...

lantaran dosa serta silapku,
aku diuji dengan ujian yang benar-benar mengganggu hidupku kini,
telah berbagai cara aku lakukan,
tp tidak satu pun yg menemui jawapan,
aku berdoa dalam sujudku yang akhir,

TUHAN,
AKU SANGAT LEMAH,
AKU INGINKAN PERTOLONGANMU,
AKU INGIN KAU SENTIASA BERSAMA AKU DALAM MENYELESAIKAN MASALAH KU INI,
AKU, DAN AKU TERSANGAT YAKIN YANG ENGKAU KETAHUI BAHAWA AKU TERSANGAT LEMAH,
LEMAH DALAM MELALUI OMBAK GANAS KEHIDUPAN BERMASALAH INI,
MUNGKIN INI SUJUD KU YANG TERAKHIR,
AMPUNAN KAN AKU YA ALLAH,
ATAS KETIDAKMAMPUANKU MENGHADAPI UJIAN YANG KAU LETAKKAN DI ATAS DIRIKU INI.
BANTULAH AKU YA ALLAH.
AMIN..

lena selepas itu,
tidak dapat ku pastikan lama atau pun sekejap,
kerana selepas itu,
dunia ku sudah gelap dan aku,
terus berada di dalam itu...


di Alam mana??
nantikan..

No comments: